tirsdag 31. mars 2009

min svigerinnes historie

18. mars 2009

Mine fantastiske resultater med HerbalifeJeg begynte på herbalife første gang i 2004 da jeg var student. Etter ett år som sykemeldt pga ryggbetennelse, hadde jeg gått fra str 38-42. 10 kg overvekt og klesskapet fullt av for små klær var resultatet. Jeg var forferdelig misfornøyd med hvordan jeg så ut. Energien var dårlig og dagene var preget av dårlige matvalg bestående av fett, karbohydrater og mange kalorier.En dag veide jeg meg og vekta stoppet på 80 kg. Jeg fikk rett og slett panikk og bestemte meg der og da. Herbalife ble løsningen for meg. Jeg byttet ut 2 måltider hver dag med shaken. Kunne ikke tro hvor god shaken var!Vekten gikk fort ned, og til min store overraskelse hadde jeg gått ned 5 kg på 1 mnd! Etterhvert som kiloene forsvant og energien kom tilbake for fullt, fikk jeg motivasjon til å endre mine dårlige matvaner. Jeg følte meg snart rett og slett kvalm over hva jeg tidligere hadde puttet inn i kroppen min. Gift, er det nærmeste ordbeskrivelsen jeg kommer.Etter 2 mnd hadde jeg gått ned 8 kg. Jeg var superfornøyd.Etter 4 mnd hadde jeg gått ned 14 kg.Den 5. mnd nådde jeg mitt resultat. 15 kg ned i vekt. Jeg veide 65 kg og hadde aldri vært mer fornøyd.I 2006 ble jeg gravid og la på meg endel i svangerskapet. Den dagen jeg fødte veide jeg 95 kg.Tulla mi kom en vakker julinatt i 07. Etterhvert som månedene gikk ble jeg mer og mer misfornøyd med hvordan jeg så ut. En dag hørte jeg om frokostkonseptet og tenkte at DET måtte jeg prøve. Da var vekten på 85 kg og jeg spiste sjokolade hver dag. Jeg innførte så 2 shake, te og aloverajuice sakte men sikkert inn i hverdagen. Vekten gikk fort nedover. De siste 6 mnd har jeg gått ned 13 kg og bruker nå str 38 igjen :)Det aller beste med frokostkonseptet er at jeg ikke har søthunger mer og at energien er på topp. Jeg orker så mye mer nå. Jeg skal fortsatt ned 5 kg til, siden magen er større nå enn før jeg fikk barn.Frokostkonseptet har gjort så mye positivt for kroppen min og livet mitt. Jeg kommer til å fortsette med denne frokosten fremover selv når målet er nådd slik at jeg beholder energien og vekten. Jeg vil i stedet kutte ut shake nr 2 slik at jeg ikke går mer ned i vekt.Herbalife anbefales sterkt av meg og sjokoladebehovet er helt forsvunnet!
Hilsen Maria

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar